4012511401 |
Estratègies per afavorir la inclusió a l'aula |
2020-2021 |
Taller a centre. Secundària en general |
|
|
|
8/2/2021 - 30/4/2021 (15 hores) de h a h |
|
INS Pau Vila |
|
c. Viladomat, 118 (Sabadell)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental I
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
08/01/2021 - 19/01/2021 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
L’objectiu principal de la formació és que els participants identifiquin les característiques d’una pràctica inclusiva, centrant-se en la docència compartida, i implementant alguna experiència a la pròpia pràctica.
|
| |
Objectius |
Identificar els elements bàsics que conformen les pràctica inclusives als centres de secundària.
Descriure la docència compartida com a mecanisme d’aprenentatge tant per l’alumnat com pel propi professorat.
Valorar els avantatges de la docència compartida front altres formes d’organització. Analitzar els elements que cal tenir en compte per introduir i fer sostenible la docència compartida en un centre educatiu
Elaborar i posar en pràctica una proposta d'implementació en la pròpia aula. Preveure mecanismes de seguiment i avaluació de la pràctica
|
| |
Continguts |
-Tipus d'acompanyament
-Flexibilitat d'espais i horaris
-Propostes d'aula multinivell
-Canvi organitzatiu dins de l'aula
-Atenció a la diversitat de l'aula
-Beneficis de SIEI
|
| |
Formador/a |
Josep Maria Sanahuja Gavaldà
|
| |
Avaluació |
- Presentació de les tasques corresponents a cada sessió que el formador consideri adients.
- Satisfacció dels participants en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat (Qüestionari).
|
| |
Requisits de certificació |
- Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l'aprofitament.
- Emplenament i tramesa del qüestionari d'avaluació de la formació.
|
| |
E-mail |
crp-sabadell@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
08/02/2021 |
1000 |
1100 |
Sessió 2 |
- |
- |
|
|
Sessió 3 |
- |
- |
|
|
Sessió 4 |
divendres |
30/04/2021 |
|
|
|
| |